Możliwości silnika Audi A8 3.3 TDI...

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Możliwości silnika Audi A8 3.3 TDI...

    greszczyn, spox.

    Caly dzien chodzilem jakby mnie nie bylo.
    Wlasnie skonczylem butle Martini i od razu czlowiek jak nowo narodzony.

  • #2
    Możliwości silnika Audi A8 3.3 TDI...

    Jak w temacie.

    Co mozna w tej jednostce poprawić i na ile.... ?

    Zaznaczam, że nie chodzi o robienie samochodu do 1/4 mili ale do normalnej jazdy.

    Koszty takiego "zabiegu" i gdzie to mozna zrobić na PW

    Komentarz

    • cieq
      Rider
      S_OCP Member
      • 2005
      • 745
      • Octavia I (1U2)
      • AGU 1.8 20VT 150 KM
      • BKD 2.0 TDI 140 KM

      #3
      Audi A8 3.3 V8 TDI


      PARAMETRY SERYJNE:

      Moc (KM) / obr: 225 / 4000
      Moment (Nm) / obr: 480 / 1800


      PARAMETRY PO MODYFIKACJI:

      Moc (KM) / obr: 265
      Moment (Nm) / obr: 560


      Chiptuning VTG
      Cena: 2 000 PLN

      Moduł Chiptronic: Digital CR
      Cena: 2 400 PLN
      www.pinkbike.com

      Komentarz


      • #4
        A jakieś poprawki IC na większy... wchodzą w rachubę ?

        Komentarz

        • Aligator
          Ambiente
          • 2004
          • 162

          #5
          Nie chipowałem tej jednostki, ale miałem nieprzyjemność wykonywać w niej kilka czynności serwisowych. Ogólnie to jest to starsza konstrukcja i silnik jak na swoją pojemność jest dość duży i mieści się w komorze "na styk". O ile dobrze pamiętam są tam dwa SMICe (po jednym dla każdej turbiny) i dołożenie czegoś na przód było by dość ciężkie ze względu na brak miejsca. Ogólnie moim zdaniem silnik dość awaryjny i na dodatek ciężki w obsłudze (głupia wymiana przepływek trwa kilka godzin) przez co dość drogi w utrzymaniu.
          www.dynosoft.pl

          Komentarz


          • #6
            Aligator, no to mnie pocieszyłeś.... :?

            2.5 TDI 180KM troche maleńki jest do tego samochodu...

            4.0 TDI jest jeszcze za drogi w tym samochodzie jak na mój portfel...

            Komentarz

            • szkoda
              RS
              S_OCP Member
              • 2005
              • 22543

              #7
              Zamieszczone przez bezduszny
              Aligator, no to mnie pocieszyłeś.... :?

              2.5 TDI 180KM troche maleńki jest do tego samochodu...
              ten jest znany ze swojej kupowatosci
              ZTCW 3.0TDI to niezly motor
              saport techniczny baj DGW
              była BKD+DSG '05 120kkm
              była BXE '08 190kkm
              no i nie ma :-)

              Komentarz


              • #8
                Zamieszczone przez szkoda
                ZTCW 3.0TDI to niezly motor
                3.0 TDI ....? Nie spotkałem takiego...



                EDIT:

                Już znalazłem.... ale w wersji A8 D3 od 2004 roku chyba produkowanego. A te są mocno drogie... bo już w nowej budzie

                Komentarz

                • cieq
                  Rider
                  S_OCP Member
                  • 2005
                  • 745
                  • Octavia I (1U2)
                  • AGU 1.8 20VT 150 KM
                  • BKD 2.0 TDI 140 KM

                  #9
                  225 KM, 450 Nm, quattro. Debiutował bodaj w 2004/2005r w A6...

                  [ Dodano: Sro 30 Sie, 06 22:42 ]
                  http://www.streetracing.pl/forum/viewtopic.php?t=31437 bezduszny pasuje coś takiego?
                  www.pinkbike.com

                  Komentarz

                  • szkoda
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2005
                    • 22543

                    #10
                    Zamieszczone przez cieq
                    225 KM, 450 Nm, quattro. Debiutował bodaj w 2004/2005r w A6...

                    [ Dodano: Sro 30 Sie, 06 22:42 ]
                    http://www.streetracing.pl/forum/viewtopic.php?t=31437 masa...
                    noto bedzie cholera drogi :roll:
                    nie wiem czy o to bezdusznemu chodzilo...
                    saport techniczny baj DGW
                    była BKD+DSG '05 120kkm
                    była BXE '08 190kkm
                    no i nie ma :-)

                    Komentarz


                    • #11
                      Zdecydowałem się na A8 .... a A8 D3 3.0TDI kosztuje około 130.000 pln... :evil: a tyle to nie mam do wydania.

                      A8 D2 z 2002 roku z 3.3 TDI mozna kupic za 80.000 pln...

                      Kurde.. pozostanie mi 4.2 V8 ?


                      No i druga sprawa. Nie zależy mi na wyciąganiu niebotycznie mocy z tego silnika a tylko o poprawienie serii i doddaniu paru KM i Nm tak zupełnie przy okazji
                      Cena 2.0-2.5k jest do przyjecia za dobrze zrobiony program i zestrojony samochód.

                      Komentarz

                      • cieq
                        Rider
                        S_OCP Member
                        • 2005
                        • 745
                        • Octavia I (1U2)
                        • AGU 1.8 20VT 150 KM
                        • BKD 2.0 TDI 140 KM

                        #12
                        Jak 4.2 to bierz S8 - 360KM + quattro + 6biegów manual i w gaz go :szeroki_usmiech

                        Znajomy ma 4.2 quattro coś 98r, zrobił w gaz, jeździ już długo i nic sie nie wali, miasto 25l/100km (gazu oczywiście).

                        [ Dodano: Sro 30 Sie, 06 23:00 ]
                        Ściągniesz sobie z Niemiec prześliczne S8 z 2001r za 20 000 euro. Na mobile.de sporo tego jest, na autoscout.de pewnie też.
                        www.pinkbike.com

                        Komentarz

                        • Jabar1975
                          RS
                          • 2006
                          • 3331

                          #13
                          zwykle 4.2 daje rade :diabelski_usmiech
                          nasza droga: www.wpzs.pl

                          Komentarz

                          • cieq
                            Rider
                            S_OCP Member
                            • 2005
                            • 745
                            • Octavia I (1U2)
                            • AGU 1.8 20VT 150 KM
                            • BKD 2.0 TDI 140 KM

                            #14
                            Zamieszczone przez Jabar1975
                            zwykle 4.2 daje rade :diabelski_usmiech
                            Oj tak :diabelski_usmiech

                            S8 97'- (6-biegów)
                            4.2 V8 360KM/420Nm
                            0-100 - 5,4s vmax - 250km/h

                            A8 quattro (tiptronic)
                            4.2 V8 310KM/410Nm
                            0-100 - 6,9s vmax - 250km/h

                            Polecam :diabelski_usmiech

                            [ Dodano: Sro 30 Sie, 06 23:09 ]
                            A tak na marginesie, poprzednie A8 to jeden z tych samochodów, które chciałbym mieć w moim "garażu marzeń"... 4.2 quattro/S8 quattro... :jump:
                            www.pinkbike.com

                            Komentarz

                            • Jabar1975
                              RS
                              • 2006
                              • 3331

                              #15
                              Zamieszczone przez cieq
                              A tak na marginesie, poprzednie A8 to jeden z tych samochodów, które chciałbym mieć w moim "garażu marzeń"... 4.2 quattro/S8 quattro... :jump:
                              te auta naprawde wymiataja - chociaz dla mnie typem nr.1 to s600 w wersji biturbo - wlaczasz D w automacie gaz do dechy a po 4,5s jedziesz 100km/h.

                              Wracajac do "zwyklego" 4,2 to chyba wiekszosc byla w automacie - a moze lepiej poszukaj bmw 530d? kumpel ma 2001r - cos tam dlubnal Masters i teraz jest okolo 220KM i cos kolo 500Nm - i chodzi naprawde fajnie - a wartosc auta ponizej 80k pln (w pelnej opcji)
                              Z nastepnego rocznika auta te mialy jeszcze mocniejsze motory - w serii chyba ponad 200KM ten chodzi jeszcze lepiej po modzie. No i jak dsc wylaczysz to i boka postawisz fajnego (bez zadyszki) no i ten silnik ma dosc dobra opinie i fajny klang.
                              nasza droga: www.wpzs.pl

                              Komentarz

                              • Ryży Koń
                                Drive
                                • 2005
                                • 83

                                #16
                                Ja jakoś może nie w temacie jestem ale jak Masters dłubnął tylno napędową puszkę??????
                                Dawno tam nie byłem... Czyżby nowa hamownia?

                                Komentarz


                                • #17
                                  Zamieszczone przez Jabar1975
                                  a moze lepiej poszukaj bmw 530d?
                                  Jak już to 740d ........)) to też ładnie ciągnie... no i V8 pod maską.

                                  A8 ma "kłatro", aluminiową budę, V8 pod maską... i dwie turbinki.

                                  Komentarz

                                  • Maicroft
                                    Moderator
                                    S_OCP MemberModeratorr
                                    • 2004
                                    • 25757
                                    • Audi

                                    #18
                                    Robisz program i nie hamujesz auta, ewentualnie zawsze mozna auto stawiac w druga strone, ale to wiecej roboty
                                    Spritmonitor.de

                                    Komentarz

                                    • MiKruS
                                      RS
                                      S_OCP Member
                                      • 2004
                                      • 7976

                                      #19
                                      Zamieszczone przez Ryży Koń
                                      Ja jakoś może nie w temacie jestem ale jak Masters dłubnął tylno napędową puszkę??????
                                      Dawno tam nie byłem... Czyżby nowa hamownia?
                                      Tak jak Maicroft napisal, hamownia nie jest narzedziem niezbedym do chipowania.
                                      Wiec mozna zmodyfikowac program bez robienia pomiarow na hamowni.

                                      Zamieszczone przez Maicroft
                                      ewentualnie zawsze mozna auto stawiac w druga strone, ale to
                                      wiecej roboty
                                      AFAIK na Maha nie da sie robic pomiarow z kolami krecocymi sie w drugą strone - glowy nie dam, ale tak mi sie wlasnie kojarzy.
                                      TDI 205PS

                                      Komentarz

                                      • Purchawa
                                        Admin
                                        S_OCP Member
                                        • 2004
                                        • 8007

                                        #20
                                        Zamieszczone przez MiKruS
                                        AFAIK na Maha nie da sie robic pomiarow z kolami krecocymi sie w drugą strone - glowy nie dam, ale tak mi sie wlasnie kojarzy.
                                        Dokladnie tak jest.
                                        Ale jezeli jest miejsce na hamowni, zeby wjechac na nia tylnymi kolami, to mozna zhamowac i tylnonapedowke.
                                        "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
                                        Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

                                        STOP ECO-TERRORISM!

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          A co w przypadku czteronapędówek ?

                                          Komentarz

                                          • szkoda
                                            RS
                                            S_OCP Member
                                            • 2005
                                            • 22543

                                            #22
                                            Zamieszczone przez bezduszny
                                            A co w przypadku czteronapędówek ?
                                            to mozna albo "drutowac" cos z rozpinaniem napedu, jesli jest to mozliwe, albo mierzyc na hamowni przeznaczonej do tego.
                                            saport techniczny baj DGW
                                            była BKD+DSG '05 120kkm
                                            była BXE '08 190kkm
                                            no i nie ma :-)

                                            Komentarz

                                            • Jabar1975
                                              RS
                                              • 2006
                                              • 3331

                                              #23
                                              Zamieszczone przez Ryży Koń
                                              Ja jakoś może nie w temacie jestem ale jak Masters dłubnął tylno napędową puszkę??????
                                              Dawno tam nie byłem... Czyżby nowa hamownia?
                                              Napisalem ze dlubnal - auto bylo hamowane na innej hamowni

                                              [ Dodano: Nie 03 Wrz, 06 22:23 ]
                                              Zamieszczone przez szkoda
                                              to mozna albo "drutowac" cos z rozpinaniem napedu, jesli jest to mozliwe, albo mierzyc na hamowni przeznaczonej do tego.
                                              sa i takie hamownie
                                              nasza droga: www.wpzs.pl

                                              Komentarz

                                              • ctv
                                                Ambiente
                                                • 2005
                                                • 127

                                                #24
                                                niedlugo bedzie 4x4

                                                http://fabryka-mocy.com.pl

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  w Lublinie będzie ?

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...